„Czasem najtrudniej jest zrobić najprostsze zdjęcia”
-Neil Leifer.
Działam na terenie całej Polski. Jeśli trzeba pojadę za granicę. Inne kontynenty też z przyjemnością odwiedzam. Wystarczy zarezerwować z wyprzedzeniem.
Gotowe do publikacji zdjęcia mieszkań dostarczone zostaną w ciągu 3 dni roboczych, przestrzenie komercyjne w ciągu 7 dni. Wszystko od razu gotowe do publikacji.
Podczas realizacji sesji korzystam z profesjonalnego oświetlenia studyjnego. Umożliwia to działanie o każdej porze dnia oraz niezależnie od warunków pogodowych.
MAPA ZREALIZOWANYCH SESJI WNĘTRZ
Fotografia wnętrz i architektury przeżywa obecnie swoją złotą erę.
Współczesna reklama jest nieodłączną częścią naszego otoczenia. Cokolwiek widzimy, czytamy, czy kupujemy, jest przedstawiane w sposób zaplanowany i przekalkulowany.
Wartościowa i estetyczna fotografia jest nieodłączną częścią rynku mediowego, umożliwiając budowanie profesjonalnego wizerunku marki. Regularne korzystanie z usług profesjonalnego fotografa:
Przyspiesza sprzedaż nieruchomości.
Udowadnia kunszt i talent architektów wnętrz.
Przyciąga klientów do biznesów hotelarsko-gastronomicznych.
Dobre zdjęcia wnętrz powinny opierać się na idealnym balansie pomiędzy walorami technicznymi a atmosferze i wywoływanymi przez nią emocjami.
Firmy i instytucje przykładają coraz większą uwagę do swojego wizerunku i co za tym idzie, mają coraz większe wymagania, ponieważ zdają sobie sprawę ze skuteczności dobrej fotografii w tej dziedzinie.
Pośród wszystkich wspomnianych zalet nie można zapomnieć o jednej, nie mniej istotnej. Koszt sesji zdjęciowej jest znikomy w stosunku do korzyści, które dzięki niej osiągamy.
Sesja fotograficzna do podstawowy etap budowy oferty sprzedażowej produktu.
Mieszkanie to produkt. Chcemy je sprzedać. Potrzebujemy profesjonalnego przedstawienia produktu. Jak w sklepie internetowym.
Rynek nieruchomości w Polsce rośnie w gigantycznym tempie. Klient poświęca na ofertę mniej niż 1 sekundę. Pierwsze wrażenie jest zatem najważniejsze! Tym pierwszym wrażeniem jest właśnie zdjęcie.
Zdjęcie wzbudza zainteresowanie, wyróżnia ofertę na tle innych, tworzy profesjonalny wizerunek, buduje więź od pierwszego kontaktu. Nawet ekskluzywna oferta nie wzbudzi zainteresowania jeśli nie przyciągnie uwagi odbiorcy, po prostu utonie w morzu szarości i nic nie znaczących tytułów ogłoszeń.
Dzięki profesjonalnym zdjęciom potencjalny klient podejmie decyzję o dalszym zbadaniu oferty. Przekonanie go do przeczytania opisu jest już sukcesem. Przyjazd do mieszkania to realna szansa na sprzedaż. Zgodność zdjęć z realnym wyglądem nieruchomości to domknięcie transakcji.
Architekci wkładają całe serce i energię w stworzenie możliwie idealnej przestrzeni w oparciu o wyznaczony budżet. Nawet najmniejsze budżety to wciąż znaczące kwoty. Kluczem do sukcesu jest projektowanie miejsc niebanalnych i funkcjonalnych. Wnętrze powinno inspirować
By pozyskać następne zlecenia potrzeba pokazać że udało się nam stworzyć takie miejsce. Nie wystarczą kolejne wizualizacje, niezbędnie jest by udokumentować i przedstawić swoje prawdziwe dokonania. Buduje to prawdziwy wizerunek studia projektowego. Liczy się przełożenie projektu na rzeczywistość, dokładność wykonania oraz klimat który udało się osiągnąć.
Łatwo jest stworzyć ciemną przestrzeń, sztuką jest zaprojektować miejsce w którym jest dużo światła.
Przestrzenie projektowanie przez profesjonalistów powinny być równie profesjonalnie sfotografowane. Często popełnianymi błędami są pośpiech, brak doświadczenia czy umiejętności technicznych fotografa.
Pierwszy etapem przygotowania do sesji jest konsultacja z twórcą. Wymiana informacji o tym jaka była inspiracja do powstania przestrzeni, jaki klimat chcemy osiągnąć oraz co jest cechą charakterystyczną architekta która przyciąga zainteresowanie klientów. Doświadczony fotograf dobiera na tej podstawie światło, styl i kadry. Rezultatem tak przemyślanej pracy są zdjęcia które nie pozostawiają żadnych wątpliwości co do efektu jaki powinno się uzyskać.